האקדמיה למתווכים ויועצים

מתווכים, דווקא עכשיו, זה בדיוק הזמן להפוך את משרד התיווך שלכם לכוכב רשת!

למה השירות הוא רק למתווכים?

כמתווכת שעובדת בקפריסין היוונית בלבד, נוכחתי לדעת שהמתווכים בישראל עובדים בשיטה שונה מהמתווכים באירופה, ונתקלים בלא מעט קשיים בדרך. התחרות כאן היא גדולה מאד (כמו גם בחו"ל) והצורך להיראות ברשתות הוא חובה ולא רשות. היות ואני מכירה היטב את העבודה הקשה של הקולגות שלי, מודעת לאתגרים היום-יומיים והדרך הקשה, התחרות, הלקוחות ועלויות הפרסום המטורפות באתרי יד 2 וכו', אני יודעת שכפי שאני מצליחה ליצור תדמית חיובית ומקצועית להשקעות בקפריסין דרך הרשתות החברתיות, גם בישראל, המתווכים חייבים ליצור לעצמם בידול ולהצליח לסגור לפחות עסקה אחת בחודש. 

 

אקדמיה למתווכים

שם המשחק: חשיפות ולא מכירות

אני רואה ברשתות החברתיות חברות שמציעות קמפיינים לבעלי עסקים והמונח "הגדלת מכירות" מככב ומודגש, כי מי לא רוצה להגדיל את המכירות שלו? העניין בקמפיינים ברשתות החברתיות הוא לאו דווקא מכירות ישירות, אלא הגדלת החשיפות והבנת העסק שלכם, המקצועיות והייחודיות שלכם. המכירות מגיעות רק לאחר מכן. אני מעדיפה לשים את כל הקלפים על השולחן, לומר את האמת, גם אם תחליטו בסופו של דבר שהשירות לא מתאים לכם. יהיו פניות, יהיו לידים, אבל הן יהיו תוצר עקיף של הקמפיין שלכם.
ישנם לקוחות שלא מבינים את התפקיד של המתווך, מבחינתם מתווך "לא עושה כלום ומרוויח ארגזים", הם אם כך, הם לא באמת מבינים את הערך המוסף שאתם המתווכים מביאים איתכם: שנים של ניסיון, הבנת צרכי הלקוח, מיפוי קונים לא רלוונטיים שיחסכו להם הרבה מאד זמן, תקוות וכאבי ראש, מחיר הנכס שיתאים למחירי השוק ולא מחיר מופקע "כדי שיהיה אחר כך טווח להתפשר" וכו'. אחד התפקידים החשובים שלכם כמתווכים הוא לגרום לעוקבים שלכם להבין למה השירות שלכם יחסוך להם כסף (ולא יעלה להם כסף).

דווקא עכשיו בזמן מלחמה

דווקא בימים קשים של מלחמה ארוכה, ירידה בכמות הפניות של המוכרים והקונים, כאשר כל אחד מהלקוחות שלנו חושש לעשות צעדים מהחשש מה יהיה מחר, זה הזמן לחזק את משרד התיווך שלכם ברשתות החברתיות ולעשות עבודת שיווק חזקה בכל המדיות, כדי שביום שבו הכל יסתיים הלקוחות יגיעו רק אליכם!
גיוס נכסים מתחיל במיתוג חזק שמשדר אמינות, יסודיות ומקצועיות, החכמה היא לעבוד בשיטתיות ולבנות בצורה עקבית תדמית אמינה ומקצועית, עם מסרים מדויקים ומתוזמנים היטב (ולא להעלות פוסט מדי פעם כשנזכרים ולתהות למה הוא לא מביא לקוחות). פוסט אחד גם לא עושה את העבודה, צריך להעלות לכל רשת חברתית את המסרים המתאימים לה והכל במקביל (!). נכון, זה לא פשוט ולוקח זמן לחשוב על המסרים, לעצב אותם, להעלות אותם באופן שוטף, להתמיד, להקפיד ולהתחדש כל הזמן, לא להיות בנאליים ולא לעבוד כמו שכולם עובדים, אלא למצוא את הייחודיות של המשרד שלכם ומשם לצמוח.

עבודת השיווק בכל עסק ובמיוחד במשרדי תיווך מבחינת מתווכים רבים היא בזבוז זמן. לא תמיד הפרסום מביא לקוחות באופן מיידי, ולכן, חלק גדול מהמתווכים מעדיפים להשקיע את הזמן בלהשיג עוד נכס בבלעדיות או לעשות F.U ללקוחות שהתעניינו בעבר בנכס זה או אחר. אין סתירה בין הדברים, צריך לעשות גם וגם וגם וגם…

מתווכי נדל"ן רבים אלופים בעבודת התיווך, ההבנה של הלקוחות וצרכיהם, ניתוח שוק הנדל"ן באזור ההתמחות, הכנת חומרים למצגות וכו', לא לכולם יש את הידע, הזמן או הרצון לתרגם את כל הידע הזה לרשתות החברתיות ולכן אני כאן. אני כאן כדי לתת שירות ניהול מדיה למשרדי תיווך שמבינים שההתעסקות עם הרשתות החברתיות היא אינטנסיבית, מדויקת ומסביב לשעון.

מציעה כאן שתי חבילות שיווק, פרסום ויח"צ

חבילה ראשונה
החבילה כוללת פגישת זום חודשית בת שעה להכנת גאנט שיווקי חודשי מדויק למשרד התיווך שלכם, שיווק ופרסום בפייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, טרידס ווצאפ.
החבילה כוללת: ניהול ארבעת העמודים (פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, טרידס) קופירייטינג מקצועי ומתוזמן, קריאייטיב יצירתי ומושקע שיקפיץ לכם את נראות העמודים העסקיים שלכם ויגרום לעסק שלכם היות חי ובועט. 8 פוסטים מעוצבים ברוח משרד התיווך שלכם בקונספט ייחודי הכולל תמונה ולוגו שלכם, כולל בחירת האשטאגים מתאימים, פורמט הפרסום מתאים גם לווצאפ: לסטטוס, לפרסום בקבוצות וברשימות התפוצה.

מחיר החבילה: 1000 ₪ בחודש


חבילה שניה מיועדת למתווכים שלא מפחדים ממצלמה ומסרטוני וידאו
החבילה כוללת 4 סרטוני סטוריטלינג בהם אתם (כן, כן) הכוכבים! וכוללת עריכת הסרטונים ופרסום בפייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, טרידס, שורטס ווצאפ.

איך זה הולך?

החבילה כוללת 4 פגישות זום, כל פגישה בת שעה, בכל פגישה נכין יחד קונספט לסרטון אחד.
קבוצת תמיכה בווצאפ להכנת סרטוני סטוריטלינג מעולים ב-60 שניות + כותרת שיווקית כתובה וחזקה משפט מחץ בפתיח שימשוך צופים לסרטון.
לאחר שנעבור יחד ונתרגל את הכללים ליצירת סרטונים שמתפוצצים ברשת, ולאחר שתרגישו מספיק בטוחים להסריט סרטון ממוקד של דקה (אני בונה עבורכם את התסריט והמלל המדויק לסרטוני סטוריטלינג על בסיס המסר ומוסר ההשכל אותו נרצה להעביר לצופים (מי שלא יודע, זה הדבר הבא בעולם השיווק) אלווה אתכם בהקלטת הסרטונים ואערוך אותם עבורכם שיהיו בדיוק בדיוק 60 שניות ואעלה אותם עבורכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטיק-טוק, בטרידס, בשורטס ואתם תעלו אותם בסטטוס של הווצאפ, בקבוצות וברשימות התפוצה שלכם בלחיצת כפתור (למתווכים שאין עדיין את כל הרשתות חובה האלה, נפתח יחד את הגישה אליהם)
החבילה כוללת: עריכת הסרטונים והעלאתם לכל הרשתות פייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק, שורטס וטרידס הסרטונים מדויקים ביותר וכוללים קופירייטינג מקצועי שמתאים לסטוריטלינג. 4 סרטונים בחודש שיועלו אחת לשבוע בדיוק באותו יום ובאותה שעה שנבחר יחד, כולל בחירת האשטאגים מתאימים.

אתן דוגמה על אבי, בעל משרד תיווך מוכר ובעל מוניטין שפועל 30 שנים בתחום. אין לי ספק שלאבי יש מאות לקוחות מרוצים שרצים איתו לאורך השנים ומפנים מפה לאוזן ואלפי סיפורים שקרו לו לאורך השנים, סיפורי מקרה שמהם יכולים לקוחות אחרים ללמוד לקח או שניים, שלא לדבר על סיפורים שיכולים לחסוך ללקוחותיו וללקוחות אחרים הרבה מאד כסף. אבי מכיר את הסיפורים שלו, אבל מה שחשוב יותר זה שהלקוחות שלו יכירו אותם!

סרטוני סטוריטלינג נועדו להעביר סיפור הצלחה ב-60 שניות, סיפור עם התחלה, אמצע וסוף, סיפור עם מוסר השכל, סיפור שיגלה למי שמכיר אתכם ויותר חשוב, למי שלא מכיר אתכם כמה ידע יש לכם וכמה מקצועיים אתם. מתווך שיבחר בחבילה הזו, ילמד לרתק את הגולשים בדקה, וילמד איך לגרום לצופים לשים לו עוקב ולהיחשף לעוד ועוד תכנים שלו מדי יום.

קישור לפודקאסט

תיאום שיחה אישית